Všeobecné podmínky

Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že při profesionálním čištění Vašeho koberce, čalouněného nábytku (sedaček, křesel, apod.) a interiérů vozidel, i přes maximální péči a odborný přístup, nelze zcela vyloučit možnost, že některé níže uvedené vlastnosti materiálu, skryté vady či poškození zůstanou i po provedení služby zachovány.

Co je možné a co není možné při čištění garantovat:

  • Silně znečištěné nebo často používané části koberců, sedaček či částí autointeriéru (vč. autosedaček) nemusí být po vyčištění zcela obnoveny do původního vzhledu a může dojít k jejich zesvětlení.
  • Poškození materiálu (např. prošoupání, prodření, ztvrdnutí vláken) nelze čištěním obnovit.
  • Odstranění odolných skvrn a hlubokého znečištění je technologicky i časově náročné a nemusí být vždy stoprocentně úspěšné.
  • Dlouhodobé působení slunečního záření způsobuje blednutí barev, které nelze čištěním napravit.
  • Vady způsobené plísní, výskytem molů nebo stářím materiálu není možné čištěním odstranit.
  • Pokud je poškozena vnitřní struktura materiálu (například výplň sedačky nebo podklad koberce), nemusí být tato vada odstranitelná.
  • U některých typů čalounění a textilií je běžné, že se vlákna lámou nebo zkracují; čištěním se tato poškození neobnoví.
  • Silný zápach, například od zvířecích exkrementů či kouře, nemusí být zcela odstraněn. V těchto případech doporučujeme zvážit speciální dezinfekci (například ozonem).
  • Poškozené části (např. třásně koberců, švy sedaček, prošoupané části) nelze čištěním opravit; opotřebení a stáří materiálu nelze zvrátit.
  • Neodborné domácí pokusy o odstranění skvrn mohou ztížit profesionální čištění a snížit jeho účinnost.
  • Podpisem zakázkového listu zákazník potvrzuje, že byl s těmito skutečnostmi seznámen, rozumí jim a souhlasí s nimi, případně mu byly pracovníkem vysvětleny.
  • Zákazník bere na vědomí, že na základě výše uvedeného nemá dle § 2594 odst. 4 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo uplatňovat reklamaci týkající se těchto specifických vad služby.
  • Práva a povinnosti, které nejsou upraveny tímto dokumentem, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a obchodními podmínkami poskytovatele služby. Zákazník potvrzuje objednáním služby čištění či potvrzením zakázkového listu, že se s nimi seznámil.

Průběh návštěvy

1. Objednávka služby

Vyberete si službu (čištění sedaček, koberců, autointeriéru, dezinfekce, deodorace apod.) a jednoduše ji objednáte přes náš online formulář nebo telefonicky. V objednávce upřesníte typ čištěného povrchu, případně zvolíte doplňkové služby jako impregnaci, dezinfekci či deodoraci.

2. Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky je Váš termín automaticky rezervován a potvrzen emailem. Pokud máte speciální požadavky, budeme Vás ještě telefonicky kontaktovat, abychom Váše požadavky doupřesnili.

3. Připomenutí termínu

Zákazníkům používající WhatsApp odešle 24-hodin před návštěvou náš rezervační system  notifikační zprávu, aby jste na nás nezapomněli.

3. Příjezd na místo a příprava

V domluvený čas přijedeme přímo k vám domů nebo na místo určení. Provedeme krátkou obhlídku, zodpovíme vaše případné dotazy a připravíme si potřebné vybavení. Vysvětlíme vám postup čištění a domluvíme se na případných detailech.

Součástí odsouhlasení zakázky je vyplnění předávacího protokolu a pořízení fotografie čištěných ploch před zahájením práce. Fotografie slouží pouze pro interní potřeby a případné reklamace, není nikde zveřejňována a je nenávratně smazána 14 dní po návštěvě. Nemusíte se tedy obávat o své soukromí.

Aby mohla služba proběhnout, potřebujeme od Vás zajistit nedalekou přípojku k elektřině (běžná zásuvka na 230V), přístup k pitné kohoutkové vodě a místo pro vypuštění odpadní vody po čištění. U čištění vozů je navíc nezbytné vůz umístit do sourkomých prostor (neprovádíme čištění na ulici), v zimních měsících do garážovaných prostor.

4. Realizace služby

Provedeme samotné čištění, dezinfekci nebo další Vámi objednané služby. Pokud jste si objednali doplňkové služby (např. impregnaci nebo ozonování), postaráme se o jejich správnou aplikaci. V průběhu práce dbáme na bezpečnost, čistotu a ohleduplnost k vašemu majetku.

5. Kontrola výsledku a předání

Po dokončení vše zkontrolujeme a společně s vámi zhodnotíme výsledek. Zodpovíme vaše dotazy a předáme doporučení pro další péči o vyčištěné povrchy.

6. Úklid a odjezd

Veškeré použité vybavení uklidíme a místo po sobě zanecháme čisté a voňavé. Ujistíme se, že jste s výsledkem spokojeni.

7. Zpětná vazba a recenze

Krátce po návštěvě vám zašleme poděkování a prosbu o zpětnou vazbu nebo recenzi, která nám pomáhá zlepšovat naše služby a pomůže i dalším zákazníkům s výběrem.

Reklamační řád

V souladu s platnými právními předpisy vydává naše společnost tento reklamační řád:

I. Právo na reklamaci

  • Pokud se na předané věci (koberci, čalouněném nábytku, interiéru vozidla apod.) projeví vada způsobená samotným procesem čištění, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  • Poskytovatel služby odpovídá pouze za vady vzniklé v důsledku provedené úpravy, nikoliv za vady způsobené vadností věci nebo nevhodnými pokyny zákazníka, pokud na ně nebyl předem upozorněn.
  • Pro účely reklamace jsou pořizovány fotografie před a po provedení služby.

II. Uplatnění reklamace

  • Reklamaci je nutné podat v záruční lhůtě, která činí 1 týden od převzetí zakázky. Skryté vady je třeba reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
  • Záruční doba začíná běžet dnem, kdy si zákazník zakázku převezme.

III. Postup při reklamaci

  • Reklamaci je nutné uplatnit písemně na email info@cistenicb.cz, a to včetně fotografií viditelně prokazující vznik vady a příjmového dokladu k reklamované službě.
  • Pracovník dohodne návštěvu prostor v co nejkratší možné lhůtě, nejpozději však do 10 pracovních dnů.
  • O oprávněnosti reklamace rozhodneme bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů. Tato lhůta se prodlužuje o dobu nezbytnou k odbornému posouzení vady.
  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

IV. Závěrečná ustanovení

  • Pokud není v tomto dokumentu stanoveno jinak, řídí se řešení reklamací občanským zákoníkem v platném znění.
  • Mimosoudní řešení sporů je možné prostřednictvím České obchodní inspekce (oddělení ADR).