Všeobecné podmínky
Co je možné a co není možné při čištění garantovat:
-
Silně znečištěné nebo často používané části koberců, sedaček či částí autointeriéru (vč. autosedaček) nemusí být po vyčištění zcela obnoveny do původního vzhledu a může dojít k jejich zesvětlení.
-
Poškození materiálu (např. prošoupání, prodření, ztvrdnutí vláken) nelze čištěním obnovit.
-
Odstranění odolných skvrn a hlubokého znečištění je technologicky i časově náročné a nemusí být vždy stoprocentně úspěšné.
-
Dlouhodobé působení slunečního záření způsobuje blednutí barev, které nelze čištěním napravit.
-
Vady způsobené plísní, výskytem molů nebo stářím materiálu není možné čištěním odstranit.
-
Pokud je poškozena vnitřní struktura materiálu (například výplň sedačky nebo podklad koberce), nemusí být tato vada odstranitelná.
-
U některých typů čalounění a textilií je běžné, že se vlákna lámou nebo zkracují; čištěním se tato poškození neobnoví.
-
Silný zápach, například od zvířecích exkrementů či kouře, nemusí být zcela odstraněn. V těchto případech doporučujeme zvážit speciální dezinfekci (například ozonem).
-
Poškozené části (např. třásně koberců, švy sedaček, prošoupané části) nelze čištěním opravit; opotřebení a stáří materiálu nelze zvrátit.
-
Neodborné domácí pokusy o odstranění skvrn mohou ztížit profesionální čištění a snížit jeho účinnost.
-
Podpisem zakázkového listu zákazník potvrzuje, že byl s těmito skutečnostmi seznámen, rozumí jim a souhlasí s nimi, případně mu byly pracovníkem vysvětleny.
-
Zákazník bere na vědomí, že na základě výše uvedeného nemá dle § 2594 odst. 4 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo uplatňovat reklamaci týkající se těchto specifických vad služby.
-
Práva a povinnosti, které nejsou upraveny tímto dokumentem, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a obchodními podmínkami poskytovatele služby. Zákazník potvrzuje objednáním služby čištění či potvrzením zakázkového listu, že se s nimi seznámil.
Průběh návštěvy
1. Objednávka služby
Vyberete si službu (čištění sedaček, koberců, autointeriéru, dezinfekce, deodorace apod.) a jednoduše ji objednáte přes náš online formulář nebo telefonicky. V objednávce upřesníte typ čištěného povrchu, případně zvolíte doplňkové služby jako impregnaci, dezinfekci či deodoraci.
2. Potvrzení objednávky
Po odeslání objednávky je Váš termín automaticky rezervován a potvrzen emailem. Pokud máte speciální požadavky, budeme Vás ještě telefonicky kontaktovat, abychom Váše požadavky doupřesnili.
3. Připomenutí termínu
Zákazníkům používající WhatsApp odešle 24-hodin před návštěvou náš rezervační system notifikační zprávu, aby jste na nás nezapomněli.
3. Příjezd na místo a příprava
V domluvený čas přijedeme přímo k vám domů nebo na místo určení. Provedeme krátkou obhlídku, zodpovíme vaše případné dotazy a připravíme si potřebné vybavení. Vysvětlíme vám postup čištění a domluvíme se na případných detailech.
Součástí odsouhlasení zakázky je vyplnění předávacího protokolu a pořízení fotografie čištěných ploch před zahájením práce. Fotografie slouží pouze pro interní potřeby a případné reklamace, není nikde zveřejňována a je nenávratně smazána 14 dní po návštěvě. Nemusíte se tedy obávat o své soukromí.
Aby mohla služba proběhnout, potřebujeme od Vás zajistit nedalekou přípojku k elektřině (běžná zásuvka na 230V), přístup k pitné kohoutkové vodě a místo pro vypuštění odpadní vody po čištění. U čištění vozů je navíc nezbytné vůz umístit do sourkomých prostor (neprovádíme čištění na ulici), v zimních měsících do garážovaných prostor.
4. Realizace služby
Provedeme samotné čištění, dezinfekci nebo další Vámi objednané služby. Pokud jste si objednali doplňkové služby (např. impregnaci nebo ozonování), postaráme se o jejich správnou aplikaci. V průběhu práce dbáme na bezpečnost, čistotu a ohleduplnost k vašemu majetku.
5. Kontrola výsledku a předání
Po dokončení vše zkontrolujeme a společně s vámi zhodnotíme výsledek. Zodpovíme vaše dotazy a předáme doporučení pro další péči o vyčištěné povrchy.
6. Úklid a odjezd
Veškeré použité vybavení uklidíme a místo po sobě zanecháme čisté a voňavé. Ujistíme se, že jste s výsledkem spokojeni.
7. Zpětná vazba a recenze
Krátce po návštěvě vám zašleme poděkování a prosbu o zpětnou vazbu nebo recenzi, která nám pomáhá zlepšovat naše služby a pomůže i dalším zákazníkům s výběrem.
Reklamační řád
I. Právo na reklamaci
- Pokud se na předané věci (koberci, čalouněném nábytku, interiéru vozidla apod.) projeví vada způsobená samotným procesem čištění, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
- Poskytovatel služby odpovídá pouze za vady vzniklé v důsledku provedené úpravy, nikoliv za vady způsobené vadností věci nebo nevhodnými pokyny zákazníka, pokud na ně nebyl předem upozorněn.
- Pro účely reklamace jsou pořizovány fotografie před a po provedení služby.
II. Uplatnění reklamace
- Reklamaci je nutné podat v záruční lhůtě, která činí 1 týden od převzetí zakázky. Skryté vady je třeba reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
- Záruční doba začíná běžet dnem, kdy si zákazník zakázku převezme.
III. Postup při reklamaci
- Reklamaci je nutné uplatnit písemně na email info@cistenicb.cz, a to včetně fotografií viditelně prokazující vznik vady a příjmového dokladu k reklamované službě.
- Pracovník dohodne návštěvu prostor v co nejkratší možné lhůtě, nejpozději však do 10 pracovních dnů.
- O oprávněnosti reklamace rozhodneme bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů. Tato lhůta se prodlužuje o dobu nezbytnou k odbornému posouzení vady.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
IV. Závěrečná ustanovení
- Pokud není v tomto dokumentu stanoveno jinak, řídí se řešení reklamací občanským zákoníkem v platném znění.
- Mimosoudní řešení sporů je možné prostřednictvím České obchodní inspekce (oddělení ADR).